SC NIVI SERVICII SRL SC NIVI SERVICII SRL: Sistemul-EGR-cu-răcire-întermediară

vineri, 6 ianuarie 2017

Sistemul-EGR-cu-răcire-întermediară

             Sistemul EGR cu răcire întermediară

          Cu cât temperatura gazelor arse introduse în admisie este mai scăzută cu atât densitatea acestora este mai mare. Prin răcirea gazelor de evacuare, înainte de a fi recirculate, se îmbunătățește eficiența sistemului EGR deoarece cantitatea de gaze inerte în admisie crește ce rezultă într-o temperatura la sfîrșitul arderii mai mică și cantitatea de oxigen în cilindru mai redusă.

    Începând cu normele Euro 4 motoarele diesel cu EGR sunt prevăzut cu radiator de răcire a gazelor de evacuare și supapă de by-pass (ocolire). 



  1. conductă prin care trece lichidul de răcire al motorului
  2. radiator pentru răcirea gazelor de evacuare
  3. galeria de evacuare
  4. chiulasă
  5. galeria de admisie
  6. supapa EGR cu acționare electrică
  7. unitatea de control electronică
    După ce temperatura motorului ajunge la valoarea nominală, pentru a crește eficiența sistemului EGR gazele arse sunt răcite prin intermediul unui radiator. Supapa de by-pass este activată atunci când motorul este rece, gazele arse ocolesc radiatorul de răcire și intră direct în motor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About

SC NIVI SERVICII SRL
ATELIER SUDURA
TOBE ESAPAMENT.ALUMINIU.FONTA
Str.Tarnava nr 24
Setor 1,Bucuresti TEL.O722501107